Warto zaufać człowiekowi który zorganizował setki takich imprez.
Podczas spotkań z Parą Młoda, omawianym wiele istotnych kwestii z punktu widzenia organizacji wesela.
Bez wchodzenia w szczegóły pomożemy Wam w następujących tematach:
1. Otrzymacię listę sprawdzonych podwykonawców z którymi udało się nam wynegocjować dodatkowe rabaty lub "gratisy". Bezpośrednie kontakty do osób i firm takich jak:
• Florystki/ści,
• Dekoratorki/rzy,
• Fotografki/fi,
• Kamerzystki/ści,
• Orkiestry,
• DJ-e,
• Wodzirejki/ów,
• Barmanki/ów,
• Firmy zajmujących się oprawami tematycznymi,
• Zabawy integracyjnych,
• Nauk tańca,
• Animacji dla dzieci,
• Nianie dla dzieci,
• Wynajem aut,
• Poligrafia,
• Transport,
• ... i wiele innych.
2. Omawiamy Wasze wesele w szczegółach. Przygotowania obejmują takie tematy jak:
• Informacje podstawowe dotyczące przyjęcia tj. kontakty, ilości osób, godziny itp.,
• Informacje na temat ślubu - miejsca, godzin, dekoracji itp..
• Doradztwo w wyborze menu wraz z kolacją degustacyjną. Dodatkowo omówienie preferencji żywieniowych gości w aspekcie alegrii, wyznań religijnych itp..
• Przygotowanie scenariusza wesela z omówieniem poszczególnych, następujących po sobie punktów programu. Między innymi - przygotowania przed ślubne, ślub, przywitanie i życzenia na sali, kolejność wydawania dań, atrakcje podczas wesela, poprawiny itp..
• Prezentacja i omówienie atrakcji kulinarnych.
• Dekoracje i aranżacje sali oraz ogrodu.
• Dekoracje i aranżacje stołów gości i stołu pary młodej.
• Rozlokowanie gości na sali oraz umiejscowienie bufetów i innych atrakcji.
• Wybór tortu weselnego oraz wszystko inne co z nim związane.
• Pomoc w doborze odpowiedniej ilości napoi, ich umiejscowienia oraz formy serwowania.
• Zakwaterowanie gości w naszym obiekcie i pomoc w rezerwacji w innych miejscach jeśli jest taka potrzeba.
• Całość dokumentacji sporządzanej na każde wesele liczy sobie ponad 30 stron i przewiduje wszystko o czym należy pomyśleć.
3. Do dyspozycji zaplecze, które ułatwi orgazacje i pozwoli zopytymalizować koszty. Między innymi posiadamy następujące akcesoria:
• Wytwornice baniek,
• Wytwornice ciężkiego dymu,
• Wytwornice iskier,
• Czerwony dywan na wejście do sali,
• Akcesoria multimedialne - głośniki, projektory, ekrany,
• W sali GLAMOUR telebin sceniczny,
• W sali kryształowej cyfrowe oświetlenie podłogi,
• Sztalugi w wersji małej i dużej,
• Pokrowca na krzesła w różnych wersjach,
• Obrusy w różnych wersjach,
• Wazony i świeczniki w różnych wersjach,
• Pod talerze,
• Oświetlenie LED sufitowe w różnych kolorach,
• Numerki na stoły oraz ramy na tablo,
• Akcesoria dekoracyjne wewnątrz i na zewnątrz,
• ... i wiele innych. Jesteśmy również otwarci na inwestycje w nowe rozwiązania.
ZAPRASZAMY NA PIERWSZE SPOTKANIE Z NAMI
lub
Dzięki powiadomieniom będziecie Państwo znali najnowsze oferty, promocje i wydarzenia w Glamour.